fredag 4 maj 2012

Presentation


Hallå där alla godingar!
Det blev en blogg ändå. Hoppas att någon finner den intressant att läsa.
Detta är väll tredje och förhoppningsvis sista bloggen jag skapar,
men tredje gången gillt är väll vad man säger.

Jag tänkte börja med en snabb presentation utav mig själv.
Jag heter Petronella Fanny Matilda Lodén.
Jag föddes den 19 november 1994, vilket resulterar till att jag är 17 år idag.
Jag studerar bageri/konditori på Livsmedelsprogrammet i Falkenberg,
där jag för övrigt bor och har bott i hela mitt liv.
Den fjortonde februari tvåtusentolv frågade 'snygg Anthon från bild'
mig om jag ville förlova mig med honom och jag svarade ja.
Då hade vi varit tillsammans i 20 månader.
- Och nej, jag kallar honom inte 'snygg Anthon från bild' längre,
men han hette så innan jag kände honom. Innan han blev min.
Nu heter han bara Anthon eller på sin höjd älskling.
Jag är den fjärde av fyra barn. Emelie 25, Evelina 23 och Rasmus 22.
Bor hemma med min mor och far, hunden Märta och katten Vilda.
Det får komma ett längre inlägg om min familj senare.
Jag är väll som de allra flesta 17-åringar.
... Förutom att jag hellre sitter hemma med familjen än är ute och festar.
Jag känner ingen som är mer hemmakär än jag.
Jag tycker om att fotografera, även om kameran följer med för sällan,
jag tycker om god mat, hemmamys (som sagt), att umgås med mina vänner,
att pussa på min fästman, lukten av nyklippt gräs, känslan av nyrakade ben,
att spendera (all min) tid på olika communitys. MED MERA.

Undrar ni någonting annat så är det bara att kommentera.
Jag gillar kommentarer. ~ Fniss.
Puss /N.

4 kommentarer:

  1. Välkommen till blogspots underbara värld darling.

    SvaraRadera
  2. Sådär ja! :) Nu går det att kommentera ja! :) ska bli kul att följa din blogg, bästa lillasyster! :) Puss!

    SvaraRadera