torsdag 17 maj 2012

~ bild inlägg

Hej där alla gullungar! ;*
Detta är dagens outfit!

Myssockarna är på! ^^

Och mina kristna band ^^
P.U.S.H - står för 'pray until something happens'
W.W.J.D - står för 'what would jesus do'
och fisken - står för förr i tiden när det inte var okej att vara kristen
så kunde man om man träffade någon som man inte kände rita
en halv fisk i sanden, om den andra ritade den andra halvan
var han/hon också kristen.


Igår fyllde min mamma 43 år, ett fett jättegrattis till dej mamma!
Du är en sådan förebild för mej. Världens bästa mamma. :')
Jag älskar dej, till månen och tillbaka igen.

och eftersom att mamma fyllde år så kom min storasyter Emelie,
(och även min gammelmormor) det va jättemysigt.
De känns så konstigt att vi var en så stor familj med 4 barn hemma,
och nu är det bara jag. Blir så glad när jag träffar mina syskon! :)


Idag
hörde jag förresten att Tiggi och Ken är tillsammans.
Äntligen! Det var fan på tiden! Grattis till er,
jag önskar er all lycka! :)<3


Nu är min älskling här ^^
Och vi ska gå ner ner och kolla på hockey!
Puss /N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar