måndag 14 maj 2012

Helg hos svärföräldrarna


Hallå där alla goingar!
Har inte kunnat blogga eftersom att jag spenderat min helg hos
mina svärföräldrar. Då de bor mitt ute i skogen och har de segaste
internet jag varit med om blir det tyvärr svårt att blogga,
så här kommer min uppdatering från helgen: 

Fredag:
Slutade något tidigare efter att blivit klar med samhällsprovet,
hoppas verkligen jag blir godkänd på de :S Orkar inte göra om det.
Samhäll är ett relativt lätt ämne för mej, de händer att jag inte
pluggar till proven men får ändå minst G pga att det är mycket
diskutera-med-dig-själv frågor och jag har mycket tankar kring samhäll.
I alla fall. Jag åkte till Ullared där Anthon hämtade mej,så handlade
vi godis och cola och sånt bajs, och sen åkte vi hem till honom.
Mitt i ett avsnitt av Chuck så sa hans föräldrar att vi skulle åka och handla
igen, eftersom att vi skulle käka tacos, omnomn! Så de gjorde vi och
när vi kom hem var hockeyn igång! Första perioden fick jag se själv >:
Andra kollade Anthon med mej och under tredje så kollade allihop.
Men det var nog ingen mer än jag som tyckte de var roligt...
Resultatet av matchen sög ju, fast de var åtminstone en rolig match att se.
Sen såg vi filmen 'brudens bäste man', en romantisk komedi (såklart).


Den var riktigt bra. Fastän man vet hur den slutar, precis som på alla andra
romantiska komedier, så älskar jag såna filmer. :') woopwoop! 

Lördag:
 Idag var min och Anthons 23 månaders dag, tiden går så snabbt :)
Vid ett kommer Anthons pappa in och säger till att vi ska hjälpa till
med veden, i mitt huvud lät de typ "UH, nej. orkar typ max 1 timma."
- De blev 4. Suck. Och jag har fortfarande träningsvärk. Blö.
Efter de tog vi lite käk och sen tänkte vi bada meen de gick inte,
för bor man i skogen har man inte alltid varmvatten. -__-
Så vi började spela disneymonopol med Anton och Jacob.
- Gissa vem som äger på den versionen av monopol med? ;)
jag, såklart ;) Jacob gav mej dock en god match. :)
Efter monopol så kände jag och Anthon att vi inte bara kunde
gå och lägga oss, så vi satte på filmen 'Repo man'


Har sätt den förut, men den är verkligen sjukt bra!
Den handlar om en framtid då man kan köpa elektriska-maskin organ.
Och precis som om du inte kan betala din tv, så kommer någon
och tar den. Kan du inte betala dina organ, kommer någon och tar
dom. Det är hans jobb, killen på bilden. Jag rekommenderar denna film.
 
Söndag:
Idag vaknade vi sent, vid ett eller någonting. Det kan bero på att vi såg
på film tills klockan var 5 och det hade blivit ljust ute. Så vi slöade oss
ner och käkade lite frukost och efter de tog vi med oss Alfred och gick
ner till sjön. Det var mysigt att sitta där, medan Affe badade som en
tok.När vi kom tillbaks hem igen hann vi inte mycket mer än att bara
pussas lite grann, innan jag var tvungen att åka ner till bussen.
Jag kom hem och upptäckte att morfar, Britt, Tobbe och Alfons var
hemma hos oss, så jag fick tjöta lite med dom innan dom åkte.
Resten av dagen var lagom ointressant.

Idag:
Har det inte hänt någonting vidare speciellt heller.
Var på praktiken, sjukt seg dag, kom hem, sov.
Gött med kort vecka iaf.
OCH det var 3 månader sen jag och Anthon förlova oss! ^^

Inom kort kommer det in en politiskt inlägg.
Tills dess får ni ha det bra. Puss /N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar