söndag 6 maj 2012

- Men ditt lilla as!

Robin och jag bjuder på en lagom charmig bild,
typiskt Robin att han ska gå och se snygg ut också!

Igår när Robin kom så tog vi ett par timmar att prata om allt, tills de blev för kallt att sitta ute på studsmattan. Så vi gick in och spelade monopol istället, gissa vem som vann? - Jag, såklart! ;) Därför använde Robin meningen 'ditt lilla as' (i vänlig tonart) x-antal gånger. Efteråt så gick vi ner och gjorde lite kvällsmat, på tal om mat insåg jag just att jag inte har ätit frukost än... Iallafall! Sen spela vi skitgubbe en snabbis och sen såg vi på Bolt! Filmen som jag såg för första gången när jag träffade min pojkvän för första gången! ^^ Efter den var klockan runt 4 så Robin skulle hem. ^^ Det var en mysig och helgalen kväll! :D

Om idag har jag ingenting att skriva om än. ^^ Jag har vaknat, varit ute med hunden, då vi stannade och lekte vid linbanan. Det är roligt att se hur en kamphund blir när hon får kampa! Man fick riktigt släpa henne där ifrån! Vi kom hem och jag såg lite på hockey, hejade på min dansk i mål när de mötte Italien. De gick sådär, förlorade i övertid. >: Jag hoppade in i duschen och efter de somnade jag ;$ Senare kommer Anthon hit och hälsar, innan han åker vidare hem. NU: Ska jag ha frukost, ser fram emot rostbiffmacka och te ^^.
Puss på er! /N

2 kommentarer:

  1. Du är galen, hur ska du nu kunna sova i natt?! Knäpppis.

    SvaraRadera
  2. woops, tur att jag börjar klockan 10 imorgon ;)
    längtar efter dej :) kör försiktigt hem :)

    SvaraRadera