måndag 7 maj 2012

Projektarbete och annat knas.


Hallå där! [:
Langar ännu än bild som är tagen av Nea då jag 'modellade' för hennes tröja!

Idag hade jag sovmorgon! Inte för att det gjorde någon nytta för mig ^^,
Sov la ungefär 4 timmar inatt o_O. Alltså, jag gick och la mej itid >:
Runt 1-tiden (började kl 10), men kunde inte somna! D: Och när jag äntligen
somnade började hunden skälla som en galning som om det stod någon
utanför. Och sen hade jag svårt för att somna om igen. Vid 7 tiden ringde
alarmet för att jag skulle ringa praktiken och säga att jag inte kommer pga
att vi har skolaktiviteter med obligatorisk närvaro och sen var det svårt att
somna om, IGEN! D: Anyway. Jag kom upp segt (men bättre de än aldrig)
och tog mej till skolan. Vi kollade på 3ornas projektarbete och de tog 2
jättelånga timmar. Sen hade vi ett fett hål men de gick att sitta ute så de är
lugnt, och sen fick vi information om vårt projektarbete O.O Galet läskigt.
Jag ska arbeta ihop med Linnea och vi tänkte göra en typ receptbok med
typ desserter och efterrätter. :) Och jag kommer fota allting till boken! ^^

På vägen hem träffade jag min favoritlärare från Skogstorpsskolan ^^
Hon var bild och slöjdlärare (såklart) och jättesnäll. :)
Hon hjälpte mej sista året då allting bara var kaos och det var
riktigt kul att bara kunna prata med henne och säga att allt var bra.

Imorgon är det orientering, URK. Jag måste vara med för min
idrottslärare har inte skrivit ner att jag faktiskt var där första gången,
och går jag inte får jag typ IG. lol. Jag borde egentligen inte med mitt ben.
Men wtf. Nu ska jag nog kolla med mammi om det är dax att ta ut hunden...
Ha de gött. chao ^^ /N

1 kommentar:

  1. Jag tycker du skriver bra hjärtat. Medryckande.
    Kram

    SvaraRadera