tisdag 29 maj 2012

Uppdaterings bomb! O.o

Hallå där alla goingar!
Jag ber om ursäkt att jag inte har uppdaterat på länge!
Det beror på att jag inte haft tillgång till dator eller
internet. /Suck. Men nu kommer en uppdaterings bomb
där jag kommer att berätta allt roligt som har hänt! 8D
Dock kommer det komma egna inlägg om de intressanta.
Anyway, detta har hänt:
Förra helgen (19&20/5) var jag hos Anthon och typ
städade och grejade pga att sedan på söndagen
skulle Anthons mamma ha marknad. De blev fint. Hm.
Söndag eftermiddag åkte jag till Elida, woho!
Måndagen den 21a maj; Elida.
Tisdagen den 22a maj; Elida.
Onsdagen den 23e maj; Elida, åkte hem till anthon.
Torsdagen den 24e maj; åkte jag hem igen, kramades
med min fina mamma och insåg att min hårddisk hade
krashat under tiden jag var borta... FAN! ): Tur att
jag hade både ett Windows system (som jag använde
dagligen) och ett Linux system på datorn. Jag kan
nämligen komma åt allting via Linux systemet. Tack och lov.
Fredagen den 25e maj; Anthon kom, mysig sommarkväll
Lördagen den 26e maj; Bal samt ännu en mysig sommarkväll.
Söndagen den 27e maj; Konfirmation, morsdag.
Måndagen den 28e maj; Jag åkte till min praktik men
mådde inte bra så jag åkte hem. Träffade Thomas på tåget.
De va lite kul. Första gången på en evighet typ. :3
Tisdagen den 29e maj; Vår idrotts lärare tvingade oss att
gå över en mil. Fick så ont i fötterna att jag ville börja gråta. lol.
Jämnade till det med att äta lite chips, dicka lite cola och äta lite kakor.
Omn omn. Fast nu ångrar jag mej lite, haha.
Allt som är turkosmarkerat kommer jag skriva ett inlägg om
och jag börjar... N
u. ^^ Puss /N


2 kommentarer: