torsdag 14 juni 2012

~TolfteJuniTvåtusentolv

Den tolfte juni tvåtusentolv var det min och Anthons 2 års dag. Den var fin.
Vid halv 6 kom Anthon hem till mig med en buket rosor i handen

och sen vi åt lite tårta som jag gjort till honom och efter det åkte
vi till Varberg och såg på 'Snow White and the Huntsman' på bio.
Den var riktigt bra faktiskt, dock tyckte jag att Kristen Stewart
inte passade i rollen som snövit. Hon är lite för manlig :S
och ler för lite... Men i övrigt var det en jättebra film!
Sen köpte vi godis på vägen hem til Anthon så köpte vi lite godis
och när vi väl kom hem så la vi oss och såg Chuck och myste.
En perfekt dag. Nu i helgen ska vi tydligen fira mer,
fast jag vet inte vad vi ska göra för Anthon är så hemlighetsfull.
Puss /N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar