fredag 1 juni 2012

Utmaning nr2

♥ Vilka ord använder du mest frekvent?
Det är nog svordomar så som fan eller jävlar. Kanske asså eller bah.
♥ Din bästa film?
Rent, kanske.
♥ Och bästa bok?
Jag läser inte så mycket.. Men jag kommer ihåg att 'hata romeo' var rätt bra.
♥ Hur var du som liten?
Ja.. Jag var väll busig och lekfull. Även då var jag väldigt mammig och så var jag kanske lite bortskämd då jag var 4 år yngre än min yngsta äldre syskon.
Köpa böcker, eller låna böcker?
Låna, definitivt. Man läser ju sällan böcker 2 gånger och bibliotek är fantastiskt.
♥ Bästa stad i Sverige och varför?
Göteborg. För att det för de första är en otroligt vacker stad och även för att det är en storstad men ändå ligger det vid havet.
♥ Vad skulle du ta med dig om det brann? (Realistiskt tack, och inte halva huset typ, fast man vill)
Jag skulle ta med min nalle, min mobiltelefon, kamera och dator om de va lättåtkomligt och kanske de saker jag fått av Anthon (de står på en egen hylla). Självkart skulle jag leta upp min katt och hund innan jag gick efter dessa saker.
♥ Om du fick välja en enda vän ur bloggvärlden, vem skulle det bli och varför?
Min mamma, jag följer nästan inga bloggar och mamma är min bästa vän.
♥ Om du skulle öppna ett matställe, vad skulle det vara och vad skulle serveras då? (Restaurang, café, etc)
Konditori hade de nog blivit då jag är utbildad konditor (snart). Och jag skulle servera tårtor, cupcakes och annat som är lite konstnärligare så jag kan sätta mitt eget 'kling' på det.. Liksom. Och kanske en och annan kladdkaka, eftersom att det är så gott.
♥ Vad ska du göra i sommar?
Uh, jag har ingen aning. Jag hoppas på en och annan grillning med vänner, men det är ofta man säger sånt utan att det händer.
♥ Tycker du om kaffe? Varför/varför inte)
Jag tycker inte kaffe är gott och jag anser att om jag inte börjar med de så behöver jag de inte (det verkar jobbigt att vara vuxen och beroende av kaffe).

Mina frågor står:
Här!
och ni som inte redan blev utmanad i utmaning nr1 kan göra detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar