måndag 3 september 2012

Livet är gött


Livet kan inte vara så mycket bättre än vad det är just nu.
Jag och Märta (min stora hund) tog en powerwalk/joggsprang
en runda ner till havet där vi sedan satte oss och bara njöt.
Med vinden i håret och solen i ögenen. Märta badade och
rullade i sanden. I den stunden kändes livet bara bra.
Dessutom har jag ju en fantastisk fästman!

Ska försöka gå ner i vikt nu, hade velat gå ner 15kg,
men får ta ett steg i taget. Pepp osv uppskattas.
Nu börjar Robinson så jag måste sluta.
Ha de gött! Puss

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du börjat blogga igen! Har varit inne o tittat med jämna mellanrum, så nu blev jag glad när det fanns lite ny läsning! Vad söt du var på outfit-bilderna! Du är så fin. Puss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finaste Emelie :)
      Jag vet inte om jag kommer att fortsätta blogga, känner liksom att det inte är min grej :)
      Men jag får se, kul att du läser, saknar & älskar dig :)<3

      Radera