måndag 3 september 2012

Dagsraport


Dagens outfit:
Termotights, brottarlinne & stickad myströja.
Nöjd med håret, ser dock inte lika bra ut på bild.

Idag - så hade vi inte vi projekt&företagande pga att vår lärare inte
var här och någon i klassen flörtade lite med svenska läraren så att
vi inte behövde ha svenska heller. Woopwoop! Så därför slutade jag vid
halv 12. :) Kom hem och tog ut prinsar och prinsessor på kisspromenad
och nu har jag ätit lite mat. Fick en inbjudan på facebook innan föresten
om att de va ett 'kick off - med ssu-väst' tycker att de låter skitkul!
Ända jobbiga är att de är i gbg på torsdag och på fredag ska jag på
konfaläger, men va fan! Tror jag ska på de ändå, så att jag kommer
igång liksom. Känns värt. Någon annan som är sugen? :)
Ha de gött tills vidare, kyss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar