onsdag 30 maj 2012

~ Bilduppdatering om förra helgen!

Fredagen den 25e maj
Var en helt fantastisk sommarkväll.
Jag, Anthon, mamma och pappa grillade, spelade kubb
och gick en promenad till stranden med Märta. Det var mysigt.
Här kommer en del bilder från kvällen:
(Ber om ursäkt för att de blev så många bilder, collage ville inte funka)










Lördagen den 26e maj
Vaknade jag upp bredvid min älskling, det är den bästa känslan som finns.
Vi låg i sängen till säkert kl 16 och sen kom vi på att det var bal,
så vi fick fixa oss och dra in till stan, där vi träffade på Tiggi, Ken, Lollo
och Patrik en snabbis. Dock var det jobbigt att stå upp i typ 3,5h.
Men här kommer balbilder:

 Robin
Anna & Alexander
 Elias
 Daniella & Petter
 Måns
Daniel & Jennica
 En Tiggi som inte ville va med på bild x)
Lena & någon..
Patrik, Lollo & Tiggi gömmer sig o.O

1 kommentar:

  1. Nella! Jag tänkte bara på dig när jag skulle utmana folk så du är min enda utmanade, men... Jag iaf, utmanar dig på 11 frågor! Jag har frågorna här
    http://deskriptivt.blogspot.se/2012/05/11-fragor.html
    Kram <3

    (Dina bilder är så fina!)

    SvaraRadera